Upravljaj Smještajem i Rezervacijama

Booking.com CRO

Booking-com-Logo-small

Što je Booking.com?

Booking.com je ulaganje u tehnologiju koja će putovanja olakšati i povezati s milijunima putnika uz nezaboravna iskustva, mnoštvo mogućnosti prijevoza i nevjerojatan smještaj, od kuća za odmor do hotela i još mnogo toga. Kao jedno od najvećih tržišta za etablirane brendove i poduzetnike svih veličina, Booking.com omogućuje da vaši smještajni objekti budu viđeni na ekranima putnika diljem svijeta i na taj način izgradili svoje poslovanje.  Booking.com je dostupan na 43 jezika i nudi više od 28 milijuna smještajnih jedinica, od kojih su 6,2 milijuna samo kuće za odmor, apartmani i drugi jedinstveni smještaj. Bez obzira kamo želite ići i što želite doživjeti, Booking.com-ova korisnička podrška je također tu za vas od 0-24h.

Zašto odabrati Booking.com?

Inovativne funkcije i alati – Oni redovito testiraju nove funkcije na svojoj web stranici kako bi bili sigurni da ćete dobiti dovoljno rezervacija od pravih gostiju, bez povećanja radnog vremena. Oni također slušaju vaše povratne informacije i kontinuirano razvijaju svoje proizvode kako bi poboljšali vaše iskustvo korištenja: od Booking.com ekstraneta i Pulse aplikacije do njihovih BookingSuite proizvoda.

Podaci na dohvat ruke – Njihovi proizvodi, alati i usluge omogućuju vam detaljni uvid u rad vašeg objekta. Možete se usporediti sa svojim konkurentima, mjeriti s referentnim vrijednostima u industriji i planirati strategije za prebacivanje vašeg poslovanja na sljedeću razinu.

Korisnička podrška – Njihov tim za korisničku podršku je tu da pomogne vama i vašim gostima 24 sata dnevno, sedam dana u tjednu. Dostupni su putem telefona i sustava za razmjenu poruka na 43 jezika – kao i platformu – (Partnerski centar za pomoć), koja je prepuna “Često postavljanih pitanja” (FAQ), uputstava i detaljnih vodiča.

 

Putnike diljem svijeta pretvaraju u vaše goste

Ponosni su što broj jedan platforma koja je namijenjena smještaju. Na Booking.com-u se svakog dana rezervira više od 1,5 milijuna noćenja. Uz tako veliku bazu korisnika, mogu vam pomoći da dostignete široku publiku potencijalnih gostiju iz svih krajeva svijeta – što znači da imate pristup potpuno novim tržištima, sve na jednom mjestu.

Stručni marketing – oni promoviraju vaš objekt na tražilicama poput Googlea, Binga i Yahooa, osiguravajući da vas vidi ogroman broj potencijalnih gostiju na 43 jezika. Oni također promoviraju vašu nekretninu putnicima koji planiraju putovanja preko njihovih 17 500+ pridruženih partnera. I naravno, vašu nekretninu plasiraju izravno kupcima na Booking.com-u, personalizirajući njihovo korisničko iskustvo kako bi im pomogli da pronađu pravi smještaj – i pomognu vama da pronađete prave goste.

Kontinuirana inovacija koja širi vaše poslovanje – Svakodnevno provodeći više od 1000 testiranja na njihovim web stranicama, putnicima širom svijeta nude besprijekorno i lokalizirano iskustvo. Ovo također koristi vašoj tvrtki jer predstavljaju vaš objekt na način koji privlači najviše gostiju. Dobivate i stalni prihod, zahvaljujući jednostavnom i laganom postupku u kojem se rezervacije odmah potvrđuju.

Provjerene recenzije gostiju – imaju posvećen tim koji provjerava recenzije gostiju kako bi bili sigurni da su legitimni. Ove pouzdane recenzije povećavaju vašu vjerodostojnost i utječu na ostale potencijalne goste da odaberu vaš smještaj. Recenzije također pružaju uvid koji vam može pomoći poboljšati iskustvo gostiju.

Koje su sve mogućnosti plaćanja? Booking.com radi s modelom temeljenim na proviziji, što znači da plaćate postotak za svaku rezervaciju izvršenu putem njihove web stranice. Podaci o točnoj proviziji koju plaćate prikazuju se u fazi ‘Ugovora’ u postupku registracije.

 

Povežite myRent & Booking.com

Ukoliko već imate unesene cijene i rezervacije u myRent, kontaktirajte naš support team i objekti će vam biti povezani unutar par minuta!