3-simple-steps-myrent-blog-post

Do više rezervacija u 3 jednostavna koraka!

Airbnb je nedavno izbacio članak u kojem opisuju klijentima kako da svoje oglase učine zanimljivijima i upečatljivijima potencijalnim klijentima. No, savjeti koje su dali u tome članku nisu samo primjenjivi na Airbnb. Dapače, na kojoj god stranici za listing i booking se oglašavali, ovi savjeti će Vaš oglas učiniti posebnijim kome god da ga gleda, a samim time i povećati šansu da se gost odluči baš za Vaš smještaj. I koliko god da ovi prijedlozi bili samorazumljivi i možda čak i prejednostavni, zaista zlata vrijede.

KVALITETNE FOTOGRAFIJE

Isti čas što se Vaš oglas otvori na ekranu potencijalnog gosta, jasno će se vidjeti koliko truda je uloženo u samu vizualnu prezentaciju prostora. Dakle, jasno je vidljiva razlika između onih koji su počistili svoj prostor i unajmili profesionalnog fotografa, i onih koji su odlučili iznajmiti mjesto pa isti čas taj nered fotografirali mobitelom i samo “bacili” na internetsko oglašavanje.

Klijenti kada gledaju oglase žele odmah doživjeti mjesto – pokažite im život kroz Vaše domaćinstvo!

JASNI OPISI

Opis koji je jasan i istinit neće samo rezultirati prvim gostima vrlo brzo, nego će, u vidu dobrih ocjena na stranicama, rezultirati i stalnim gostima i/ili preporukama drugim gostima. Dobro znate što Vaš prostor posjeduje, a što ne. Umjesto da se, kao neki, posvetite stvaranju bajki, radije jasno naglasite sve dobre i snažne strane Vašeg prostora, da gosti dobro znaju što dobivaju.

Kao i svi ljudi, Vaši gosti u stvarnom životu cijene stvarnost, a ne fantastiku – pružite im to!

POŽELJAN DOMAĆIN

Korisnici raznih booking portala, pogotovo mladi, nisu korisnici koji žele hotelski tretman. Njih ne zanima samo gdje će biti smješteni, nego i tko će ih ugostiti. Prikažite sebe i svoju gostoljubivost u najboljem svijetlu, i svatko tko prođe kraj vašeg oglasa Vas neće tako skoro zaboraviti, a nakon što to gostima koji vam đođu odsjesti konačno i dokažete, ne samo da ćete im ostati u lijepom sjećanju, nego će preporuke i opetovani posjetioci samo krenuti pritakati, a s njima tako i novi gosti.

Većina turista danas traži smještaj u domaćinstvu – budite domaćin iz snova!

Ako Vaši potencijalni klijenti kroz Vaše oglase dobiju dojam kao da Vas već poznaju, za bilo čime drugime više niti neće biti potrebe, te ćete se pozdraviti kao stari znanci kad vam kroče preko praga.

Kao što vidite, ona naša stara izreka je u pravu: “Nije u šoldima sve!”

 

Izvor: Tips to Stand Out (Airbnb)